30 czerwca 2013

Pasja na emeryturce

.......Jeszcze w zielone gramy,Jeszcze nie umieramy,Jeszce się spełniają nasze piękne sny,marzenia,plany,Tylko nie ulegajmy przedwczesnym niepokojom Bądzmy jak stare wróble,które stracha się nie boją Jeszcze w zielone gramy,choć skroń nie jedna siwa Jeszcze sól będzie mądra,a oliwa sprawiedliwa......

Tak,tak P.Młynarski ma rację nie dawajmy się choć nóż w plecy a wiatr w oczy niech będzie nam wesoło,dobrze,miło.Pasja to wspaniała sprawa na starsze latka bo na starutkie to tylko kapciuchy.Mimo zużytego materiału,obolałych plecyków zdrętwiałych rączek naprawdę polecam,zmniejsza to menopauzę u pań a u panów zwiększa cierpliwość do pań z menopauzą.Jedyna kiepawa sprawa co z tym rękodziełem potem robić bo;Polacy nie lubią rękodzieła,a jak lubią to jest za drogie bo podobno rękodzielnicy-pasjonaci straszne ceny wywalają,tylko nie każdy jest świadom jak drogi jest materiał do wyrobów  i tak to się kręci.Idziemy w Chińszczyznę.Pasją karmimy znajomych tzn.wyrobami,ale ile można obdarowywać. Jest cudna pasja która nic nie kosztuje i zapłata jest wielka miłość w monetach.BABCIOWANIE i to polecam najbardziej nawet jak czasami jeszcze pracujemy można ją uprawiać w wolne dziony

2 komentarze:

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

Anioł

Anioł
ma z 20lat,został mi jedyny z gromadki które szyłam rozdawałam sprzedawałam,nie jest perfekcyjny ale ma swój klimat,lata przeżyte razem z rodziną,kurz na włosach zrobionych z pakuł.Trwa wraz z Małgosią

KOMODA MA

KOMODA MA
ale się napracowałam

Gwiazdki szydełkowe

Gwiazdki szydełkowe
biały kordonek,krochmal.........

Sznurkowe ..........................

Sznurkowe ..........................
dratwa,sznurek,bawełna

Ptaszki w pudełeczku

Ptaszki w pudełeczku

Pudełeczko

Pudełeczko

Pudełeczko

Pudełeczko
z własną reklamą

KAMIENIE

KAMIENIE

C.D.

C.D.
niby nic ale potrzebna była móza

Podkładeczki pod kubeczki...............

Podkładeczki pod kubeczki...............
Proste i szybkie w ykonaniu a jak cieszy ju poszły do ludzi znaczy do fajowych dziewczyn.....

osłonka

osłonka

mniejsza osłonka

mniejsza osłonka
W Obi można kupić po taniości takie małe rondelki do podgrzewania metalu,superniasta sprawa.Jakie cudeńko można wyczarować własnymi rączkami.

krzesła do małego białego................

krzesła do małego białego................

kawałek gzymsu dla Grażynki

kawałek gzymsu dla Grażynki

skrzyneczka dla Madzi

skrzyneczka dla Madzi

Apteczka

Apteczka
do małego białego domku

dalszy ciąg............

dalszy ciąg............
to wszystko robi się do małego białego domku

Handlowanie

Handlowanie
Dni Pragi,Konopacka w Warszawie

STOLICZEK DO......

STOLICZEK DO......

kufer na kolorowe korale

kufer na kolorowe korale
wejdą wszystkie do środeczka i jeszcze jest miejsce na więcej

koszyczek na bułeczki

koszyczek na bułeczki
piekę,piekę chlebusie

Coś dla Panów

Coś dla Panów
skrzynka na skarby

retrowo

retrowo

koguciki

koguciki
skromnie bo brak weny

Małe kuferki na kolczyki,pierściomki,broszki,wisiorki

Małe kuferki na kolczyki,pierściomki,broszki,wisiorki
moje ostatnie tworzenie,jakoś tak zachciało mi się bardziej słodko i wydaje mi się że osiągnęła Małgosia słodycz kuferka.O może być kuferek na cukierki.


chodaki z jednej paki

chodaki z jednej paki
dostałam w prezęciku rozmiarowo były przy duże więc poszły w decoupage

rynienka

rynienka
na;zioła,bibelotki czpiotki,ołówki stalówiki,pędzelki,duperelki

smarkamy kwiatkowo

szafeczka

szafeczka
jeju,miałam ogromniasty zastuj,ale ju jestem

bliziutko

NR

NR
to nr domku,zamówiony,zrobiony,jeszcze nie powieszony

Flakon na płyn do kąpieli

Flakon na płyn do kąpieli

krzesła dwa tralala

krzesła dwa tralala

krzesełko

krzesełko

a może trzy,cztery,osiem..............

a może trzy,cztery,osiem..............

Wysoki taboret

Wysoki taboret
Taboret jest z odzysku,dostałam go od Ewy,był w stanie kiepskim,jest w stanie lepsiejszym,bardziej radosny

Zamrozone krzesło

Zamrozone krzesło
kolejne me krzesło,bardzo lubię ten mrożny wzór kwiatowy.

Krzesło w ptaszki fistaszki

Krzesło w ptaszki fistaszki
Nc dodać nic ująć poprostu krzesło



zawieszki na drzwi

zawieszki na drzwi
Wszystkie deseczki robione były na zamówieni dla pewnej przesympatycznej Pani,ozdobią drzwi w domu jej przyjaciółki

zawieszka na drzwi,furtkę,itp,itd.

zawieszka na drzwi,furtkę,itp,itd.
została zrobiona na zamówienie do sklepiku,bęc dupa zimna nie zgłóoszono się po odbiór.Można napisać na niej np.witajcie,ogród, itp itd. Ju wiem będzie podarowana mej siorce i szwagrowi.

butelka serducho

butelka serducho
Myślałam o prezęciku dla mamy ale nikt oprucz mnie nie wpadł na taki prezęt a na mój jarmark przychodzą tylko starsi co ju mam im brakuje.Serduco pasi do łazienki na płyn do kąpieli,lub olejek itp itd

chusteczniki

chusteczniki
nie czas na smarkanie,ale miałam wolne pudełka i tak jakoś samo z siebie wyszło cztery pary




skrzynia ogrom

skrzynia ogrom

Doniczki

Doniczki
ogrom doniczek ,małe,duże,średnie.

Komoda bęc

Komoda bęc
Ta komoda jest częścią sypialni którą robie na zamówienie,ciężka praca,jestem szczęśliwie zje..........na,na

gablota

gablota
zajęłam się meblami,wielka powierzchnia do popisu,można wiele pokazać

drzwi do bajki decoupage.....

drzwi do bajki decoupage.....

Wieszak na papierowe ręczniki

Wieszak na papierowe ręczniki

DZBANKI

DZBANKI